joi, 8 mai 2008

Previziuni de Cismigiu

Imi amintesc (cu tristete) ca am mentionat aici ce grupa nu mi-as dori ca Romania sa aibe si totusi tocmai grupa asta a fost trasa la sorti. De data asta o sa incerc o parere scurta cu privire la echipele ce cred ar urma sa se califice din faza grupelor.

Asadar:

Grupa A: Nu este un secret ca Cehia este o forta. cu toate astea eu in aceasta grupa as merge pe mana Portugaliei si a Turciei.

Grupa B: Gasesc Germania favorita clara a acestei grupe. Pentru locul 2 as vota pentru Croatia.

Grupa C: Oricat de mult mi-as dori recunosc ca nu imi fac prea mari sperante de calificare si invariabil merg pe finalistele ultimului mondial Italia si Franta desi am ezitat putin sa nu scriu Olanda in locul echipei cocosului Galic.

Grupa D: Ca si in cazul grupei B consider ca si aceasta pleaca cu o favorita clara - Spania si cu toate ca in grupa va mai juca si detinatoarea titului european - Grecia, eu inclin sa merg pe mana Rusiei.

Daca ar fi sa merg si mai departe si sa imi dau cu parerea despre finala atunci as merge pe un meci Portugalia - Italia.

Niciun comentariu: